INFORMATII LIVRARE
I. PLATA PREȚULUI DE VÂNZARE
1.
1.1. Plata prețului de vânzare se poate face astfel:
1.1.1. ramburs – plata la curier, în momentul primirii coletului;
1.1.2. plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate, implementate în cadrul Magazinului Online.
II. TERMENUL DE LIVRARE A PRODUSELOR
- Vanzatorul se obliga sa expedieze Clientului produsele cuprinse in Comanda acceptata, pentru care a fost emisa o confirmare, in sistem de curierat (Fan Curier, Bookurier, Cargus etc), la adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, pusa la dispozitie de Client, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii Comenzii. Pentru Comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul Omnicron Digital a platii integrale.
- Livrarea produselor in sistem de curierat door-to-door se va realiza prin intermediul societatiilor de curierat partenere, in termen de 2-3 zile lucrătoare de la momentul finalizării comenzii în sistem.
- Livrarea pentru produsele aflate in anumite campanii sau promotii se va face conform informatiilor privind campania sau promotia respectiva, disponibile pe site-ul www.pravaliadedupa.ro
- Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul Produselor aflate la promotie, in conformitate cu promotiile active pe site in momentul plasarii comenzii.
- Proprietatea asupra Produselor comandate va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata de Client si a efectuarii integrale a platii aferente. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.
- O comanda expediata catre Client intr-o zi de vineri de catre Vanzator se va livra Clientului incepand cu urmatoarea zi lucratoare, aplicandu-se termenele de livrare sus – mentionate.
- In cazurile in care Clientul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord cu livratorul, acesta va contacta Clientul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. In cazul in care curierul nu reuseste sa ia legatura cu destinatarul coletului din 2 (doua) incercari, coletul va ajunge in cel mai apropiat depozit al societatii de curierat partenere.
- Costul livrarii Produselor depinde de anumiti factori, respectiv: greutatea coletului si destinatie (in Municipiul Bucuresti sau in tara). Costul de transport se va regasi in factura care insoteste Produsele comandate si va fi afisat la momentul finalizarii comenzii plasate pe www.magazinulzurli.ro. Niciun alt comision nu va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier.